reparație

Marele mecanic din interior

FIFA 19 THE JOURNEY #18 - CRISTIANO RONALDO vs ALEX VANATORUL !!! (Iunie 2019).

Anonim

Ar trebui să lăsăm multe proiecte în viața noastră profesioniștilor. De exemplu, relativ puțini oameni sunt calificați să-și taie propriul păr sau să-și efectueze propriile intervenții chirurgicale, și chiar dacă de fapt sunteți un barber sau un chirurg, probabil veți continua să transformați treaba într-un coleg pentru cele mai bune rezultate în Evul Mediu ați fi putut cel puțin să transformați ambele locuri de muncă într-o singură persoană).

Pentru majoritatea dintre noi, întreținerea de biciclete se încadrează în categoria pentru profesioniști și, în mod evident, așa. O tunsoare dezordonată este un lucru; având articulațiile cusute înapoi împreună pentru că ați încercat să vă scoateți pedalele este altul. Chiar și așa, sunt aici să vă implor să deschideți setul de unelte pe care l-ați primit pentru ziua ta de naștere acum trei ani și să intri în conștiința colectivă primordială care există în interiorul fiecărui ciclist: Marele Mecanic din interior.

Calea de convocare a acestei entități este plină de provocări, dar simplul proces de a încerca acest lucru poate aduce recompense mai bogate decât ați anticipat vreodată. În plus, s-ar putea să economisiți o mulțime de bani într-o zi.

Am inceput sa lucrez la motocicleta mea ca un copil - uleagandu-l pe lant pentru al face sa mearga mai incet, luandu-l pe chainguard sa faca motocicleta sa arate mai mult ca cea din revistele BMX si sa obtina in prim-plan tatuajele mele.M-am îndreptat rapid spre blestemul pe bicicletă, pe măsură ce reparații aparent grele explodau. Suflat în această tradiție, ar părea logic că, în calitate de adult interesat de biciclete, aș avea toată încrederea și cunoștințele necesare pentru a-mi îndeplini propriul serviciu. Cu toate acestea, mi-am dat seama imediat că prietenii mei din copilărie și cu mine eram în mare parte bătându-ne pe motocicletele noastre cu clește și caneluri ca acel apeman cu un os la începutul anului 2001: O Odisee Spațială. Ca adult, eram cu mult înainte de oameni care sunt flummoxed de frigulele de eliberare rapidă, dar neputincios ignorant atunci când a venit la componente, cum ar fi derailleurs. Și pe măsură ce încercam să le reglez, s-au înrăutățit doar, sărind în sălbăticie de la zgârietură la ceață ca un șoarece, încercând să nu cadă într-un prăjitor de pop-up. Mi-aș fi putut duce bicicleta la un magazin. Ar trebui sa am. Dar ceva în mine a vrut să recupereze acea încredere - dacă ignorantă și fără echivoc - încrederea copilăriei mele.

Și atunci am întâlnit primul meu mentor mecanic, Sheldon Brown. În unele motoare de căutare primitive, înainte de Google am tastat "șorțelul de pe șoferul speriat în panică". și mi-am găsit calea ca și cum ar fi fost prin providență la site-ul unui mecanic care lucra în West Newton, Massachusetts, care părea a fi un oraclu on-line. De asemenea, imaginea lui a arătat că are o barbă, ceea ce la făcut să pară simultan accesibil și divin. În același fel în care riderii mai în vârstă și mai experimentați pe care îi întâlnisem, mă îndreptau spre ascendenții notabili și mă încurajam să mă ocup de aceste prime plimbări de drumuri, sfatul internetului Sheldon ma împins ca un mecanic. Așa cum am fost sigur de a bobina la 60 de kilometri de acasă pe acele prime excursii prea dure, de asemenea, am dezbrăcat șuruburi și zgâriat vopsea și roți complet falsificate am încercat să adevărat. Am citit repetat tratatele de schimbare ale Sheldonului până când i-am făcut angajamentul de a-mi aminti, dar așa cum știam intelectual că pentru a rămâne tare pe o călătorie tare trebuia să mănânc înainte de a-mi flămânzi până când am dezvoltat simțul care vine din experiență și eșec repetat, M-am chinuit.

În această perioadă a vieții mele, m-am bucurat în mod spectaculos pe toate drumurile zonei metropolitane din New York, iar atunci când i-am șchiopătat acasă, mi-aș fi răsturnat târgul târziu în noapte, blestemând cu energia copilariei mele - - cu o dictatură extinsă.

În cele din urmă am început să-mi iau destul de serios că m-am săturat să-mi sacrific energia și potențialul ciclism sau timpul de recuperare cogitând pe Sheldon Brown și mișinându-mi bicicleta. Când ceva nu a funcționat, am vrut să fie fixat corespunzător și cu ușurință, astfel încât să fiu sigur că următoarea mea călătorie ar pleca la timp. A fost o perioadă în viața mea când am vrut să intru în magazinul meu local de biciclete și să mă simt ca și cum Dale Earhardt Jr. a fost bombardat de echipajul său. "Sângele lui Shifting", mormăi când bicicleta mea dispăru pe scări sau în spatele magazinului. "Suportul inferior scârțâie", m-aș plânge, acceptând fără nici o ezitare un altul plus munca și imaginându-mă că aș putea să îmbunătățesc manivela în timp ce mă aflam la el. Am vrut ca bicicleta mea să fie perfectă, am fost încântați de promisiunea unei performanțe sporite și am fost deservit de profesioniști care m-au făcut să mă simt ca un profesionist.

În această adolescență a vieții mele de ciclism, Marele Mecanic din interior părea pătrat și lipsit de atingere și am vrut să fug cu copiii răi - cei cu Colnagos și cu trusele de echipă îmbrăcate cu siglele afacerilor locale. În cele din urmă, totuși, sa întâmplat ceva: am vrut ca relația mea cu bicicleta mea să fie mai mult decât să-l călăresc.

Este la fel de convenabil ca un magazin să instaleze un set cu căști sau să schimbe sau să aducă o roată tangibilă și să o ducă acasă perfect dreaptă, am fost întotdeauna deranjat de faptul că eu nu am realizat singuri acele fapte, că nu aveam cunoștință deplină de bicicleta mea, și că experiența mea cu bicicleta depinde în parte de experiența altcuiva. Niciodata nu voi deveni genul de persoana care ar putea sa adune un cadru sau o masina, dar m-am gandit ca odata ce toate lucrurile ar fi fost facute, ar trebui cel putin sa ma duc de acolo. La fel ca unii pasionați de mașină nu pot suporta gândul unei transmisii automate care să le schimbe, am vrut să fiu pe deplin angajată cu bicicleta mea. Pentru mine, asta însemna revenirea la GMW cu respect și umilință nou descoperite.

Am început să lucrez la sfârșit de săptămână la Toga Bikes din Manhattan, în parte pentru a alimenta o dependență de componente de curse la prețurile angajaților. A fost acolo că am putut să văd un mare mecanic din New York la locul de muncă.

N-am lucrat niciodată pe podeaua Bursei de Valori din New York, dar nu-mi pot imagina că este mult mai agitat decât Toga într-o sâmbătă după-amiază în primăvară. Vremea bună este ca un sfat pentru bagajele fierbinți și pentru majoritatea oamenilor bicicletele nu există până când sunt însorite și calde, moment în care trebuie să aibă unul imediat - sau altfel își amintesc că au deja unul și doresc să se fixeze imediat. Mecanicul capului lui Toga la vremea respectivă era Imbert Jimenez, care de atunci și-a deschis propriul magazin, numit Master Bikes, urmărindu-l că am început să înțeleg cât de mult talent și experiență este nevoie pentru a fi un mare mecanic de magazin. Într-o sâmbătă aglomerată, Imbert nu repara bicicletele - el a făcut triaj.

Îl asculta pe client, îl examina pe bicicletă și, în câteva secunde, știa ce trebuia făcut. Cateva biciclete pe care le arunca pe stand si se fixeaza pe loc, altele pe care le-ar aloca unui alt mecanic, iar altele - cele mai grave cazuri - admita pentru interventii chirurgicale in timpul saptamanii. Fie că a fost o bicicletă rutieră ultra-high-end sau un amestec francez de 30 de ani care tocmai a fost excavat de la o cameră de biciclete de la Upper West Side sau chiar de o mașină de curse deținută de unul dintre membrii cu handicap din Achilles Track Club, nu i-au confundat uni-, bi- sau triciclu și el putea să-l diagnosticheze - și, foarte des, să-l repare - imediat.

Pe lângă faptul că mă uit la arta unui mecanic profesionist, trebuie să-i observ și omologul simbiotic: mecanicul inamic. Încă mi-o îngrozesc și mă amulez cu amintirea persoanei care și-a aliniat paturile de bumbac Campagnolo, cu bandă de covor dublă, lipind efectiv o pereche de Michelins de 100 de dolari pe jantă. Cel mai bine, în momente libere, Imbert mă ajuta uneori cu bicicleta mea, iar economia fluidă cu care lucra ma învățat foarte mult și ma încurajat în propriile eforturi mecanice.

Nu știu cât de eficient am canalizat Marele Mecanic din interior. De fapt, nu sunt sigur că a fost vreodată în mine. Nu sunt Imbert, nici Sheldon Brown. Dar când vine vorba de bicicletele mele și am avut mulți dintre ei acum, știu că, cu suficient timp și răbdare, pot rezolva problemele care apar - și că pot să-l pun pe acel șoarece să se plângă în toaster. Astăzi, lucrul la biciclete este o parte integrantă a bucuriei de a face ciclism, în măsura în care nu mă mai preocupă de zilele ploioase, deoarece sunt o ocazie de a mă pierde în întreținere. Intotdeauna voi admira si va amana la profesionisti, dar nu doresc intotdeauna sa depind de ei. Îmi face plăcere să-mi petrec timpul pentru a-mi menține bicicleta în mișcare, chiar dacă mă mai ia mult mai mult decât profesioniștii, și chiar dacă încă mai am șanse să fac ceva. Așa cum nu am oprit cursele odată ce am acceptat că nu am fost atât de buni la ea (deși am oprit să o iau atât de serios), eu sunt încă propriul meu mecanic, chiar dacă mă blestem uneori târziu în noapte, așa cum am făcut când eram copil. Călărirea și înăbușirea fiecăreia măresc bucuria mea față de cealaltă exponențial și nu cred că aș putea să renunț la una.

Eben Weiss este cronicarul nostru din Bike Snob și autor al Bike Snob: sistematic și nemilos regândirea lumii ciclismului (Cronicile).